top of page

Проведення Тижня протидії булінгу в закладі освіти

  • pborschagivka
  • 1 день тому
  • Читати 2 хв

З 15 по 19 вересня 2025 року в закладі освіти було проведено Тиждень протидії булінгу з метою формування навичок безпечної поведінки, емпатії, толерантного спілкування та попередження проявів насильства. Протягом тижня відбулися просвітницькі заходи, анкетування, уроки-квести, тренінги, зустрічі з фахівцями, зокрема, представницею патрульної поліції. Учні ознайомилися з поняттям булінгу, його видами, алгоритмами дій у складних ситуаціях та відповідальністю за порушення прав. За результатами анкетування виявлено як позитивні, так і тривожні сигнали, що підтверджує необхідність продовження профілактичної роботи. Тиждень пройшов активно, змістовно та сприяв створенню безпечного і підтримуючого освітнього середовища.

 

 Соціальним педагогом Ванькіною Н.В. проведено:

Анкетування для учнів 7-х класів: «Я та булінг», «Булінг та його прояви в учнівському середовищі».

Урок-квест «Зупинимо булінг разом!» у класах 5-А, 6-Д, 8-В, 8-Д, 9-Д, 11-Б класах.

Квест-гру «Екзамен з протидії булінгу» для учнів 8–11 класів.

Інформаційні бесіди про алгоритм дій у ситуаціях булінгу.

Ознайомлення учнів з пам’яткою «Як діяти у ситуації булінгу».

Консультації для класних керівників на тему «Попередження та протидія булінгу в учнівському колективі»

18 вересня проведено спільний захід для учнів 5-х класів за участі представниці патрульної поліції БПП у Київській області — Бульвіної Світлани В’ячеславівни та соціального педагога Ванькіної Н.В.

Захід включав:

-ознайомлення з поняттям булінгу та його видами (фізичний, психологічний, економічний, кібербулінг);

-розігрування ситуацій та пошук шляхів їх подолання;

-інформування про адміністративну та кримінальну відповідальність неповнолітніх;

-обговорення теми прав і обов’язків учнів.

За результатами анкетування виявлено, що більшість учнів орієнтуються в понятті булінгу, знають, до кого звертатися за допомогою.

Водночас частина учнів зіштовхувалася з проявами агресії, образ або цькування, що свідчить про потребу в подальшій профілактичній роботі.

Тиждень пройшов активно, змістовно та результативно, об’єднавши всіх учасників освітнього процесу навколо важливої теми — створення безпечного, доброзичливого та підтримуючого освітнього середовища.


 
 
bottom of page